SIT Wargaming
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
SIT Wargaming

Warhammer och andra wargames spelade av medlemmarna på SIT.
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Kimchens Finurliga Figurer

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Kimchen
Snotling
Snotling
Kimchen


Antal inlägg : 16
Registreringsdatum : 12-05-16
Ålder : 36
Ort : Svedala

Kimchens Finurliga Figurer Empty
InläggRubrik: Kimchens Finurliga Figurer   Kimchens Finurliga Figurer Emptyfre maj 18, 2012 9:30 am

För att inviga forumet lite så skapar jag denna tråden där jag lägger upp bilder på mina figurer. De första bilderna är ju inte alltför närgågna, men tänkte ta bättre och mer omfattande bilder på figurer i takt med att jag målar och sånt tjöt.

Börjar med lite snabba shots från min Black Templar-armé

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna bild.]
Till överst på sidan Gå ner
ogard
Admin
Admin
ogard


Antal inlägg : 66
Registreringsdatum : 12-05-19
Ålder : 38
Ort : malmö

Kimchens Finurliga Figurer Empty
InläggRubrik: Sv: Kimchens Finurliga Figurer   Kimchens Finurliga Figurer Emptylör maj 19, 2012 7:25 am

det blir ju skitbra kim
Till överst på sidan Gå ner
Kimchen
Snotling
Snotling
Kimchen


Antal inlägg : 16
Registreringsdatum : 12-05-16
Ålder : 36
Ort : Svedala

Kimchens Finurliga Figurer Empty
InläggRubrik: Sv: Kimchens Finurliga Figurer   Kimchens Finurliga Figurer Emptysön maj 20, 2012 12:15 am

Du ahr ju sett dessa innan. Ska försöka måla färdigt det som inte är helt klart än. Baserna får jag se, eftersom de gjordes i efterhand. Jag snackade lite med Sanka också om att börja fixa lite Grey Knights också (Då de är så buddy-buddy med BT) Men kanske ska försöka fixa upp en mer anpassad armé först. Detta är ju allt jag har och det skulle vara roligare (och gå mycket bättre) om jag hade 3000p av enheter jag själv valt att lägga till, mer än bara trycka in allt jag har köpt (Då jag köpt en del för att jag velat målat dom, så som Helbrecht och Grimaldus) Halva armén består ju av Black Reach-marines, där jag inte kunde välja vilkea vapen med mera de skulle ha (Terminators och Dreadnought framförallt)
Min Tau-armé är något som får växa fram i den takt jag målar klart osv. BT är den jag har mest kärlek till, men tycker fortfarande det är lite tråkigt då det redan är så många SM-spelare. Valde ju Tau som andraarmé för att kunna få lite variation från all Power Armor
Till överst på sidan Gå ner
ogard
Admin
Admin
ogard


Antal inlägg : 66
Registreringsdatum : 12-05-19
Ålder : 38
Ort : malmö

Kimchens Finurliga Figurer Empty
InläggRubrik: Sv: Kimchens Finurliga Figurer   Kimchens Finurliga Figurer Emptysön maj 20, 2012 5:59 am

J alltså jag känner nog lite samma sak..
att ´jag vill nog sammla på mig tillräckligt för att kunna välja vad jag skall använda inte bara stoppa in rubbet..
tro mig när jag säger detta jag har 4 olika armeer....
att skaffa en till e inte alltid lösningen utan att skaffa grejer så man kan bygga olika builds med den man har verkar mer belönande vad jag har upptäckt iaf
Till överst på sidan Gå ner
DannyS
Grunt
Grunt
DannyS


Antal inlägg : 42
Registreringsdatum : 12-05-19

Kimchens Finurliga Figurer Empty
InläggRubrik: Sv: Kimchens Finurliga Figurer   Kimchens Finurliga Figurer Emptymån maj 21, 2012 8:05 pm

Ser riktigt bra ut tycker jag, gillar BT skarpt faktiskt
Till överst på sidan Gå ner
ogard
Admin
Admin
ogard


Antal inlägg : 66
Registreringsdatum : 12-05-19
Ålder : 38
Ort : malmö

Kimchens Finurliga Figurer Empty
InläggRubrik: Sv: Kimchens Finurliga Figurer   Kimchens Finurliga Figurer Emptytor maj 24, 2012 2:41 pm

ja du börjar då sanniligen få ihop en hel del
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Kimchens Finurliga Figurer Empty
InläggRubrik: Sv: Kimchens Finurliga Figurer   Kimchens Finurliga Figurer Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Kimchens Finurliga Figurer
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SIT Wargaming :: Spel :: Modellering-
Hoppa till: