SIT Wargaming
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
SIT Wargaming

Warhammer och andra wargames spelade av medlemmarna på SIT.
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Photoshop och bilder

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Oliver.S
Snotling
Snotling
Oliver.S


Antal inlägg : 18
Registreringsdatum : 12-05-16

Photoshop och bilder Empty
InläggRubrik: Photoshop och bilder   Photoshop och bilder Emptytis maj 29, 2012 4:29 pm

Eftersom jag håller på med photoshop och redigering en hel del så tänkte jag lägga upp det jag gjort gällande 40k här Smile

Så här är den senaste bilden jag gjorde till Kenny, Bara Kommissarien och Aquilan är färdiga bilder, allt annat är "handgjort" kan säga att man lagt ner mer än ett par timmars arbete på denna bilden Smile

Photoshop och bilder Commissar

Nästa bild är en lite äldre och aningen simplare, som jag gjorde till Björn som ni nog kan gissa, här ville jag göra egen "Textrur för metal" vilket jag ändå blev lite nöjd med Smile

Photoshop och bilder Iwny

Så fort jag får tid när skolan slutat kommer jag börja jobba med Redigering och Photoshop igen, så då kommer det nog dyka upp fler bilder här!


Senast ändrad av Oliver.S den tis maj 29, 2012 8:08 pm, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan Gå ner
DannyS
Grunt
Grunt
DannyS


Antal inlägg : 42
Registreringsdatum : 12-05-19

Photoshop och bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Photoshop och bilder   Photoshop och bilder Emptytis maj 29, 2012 7:48 pm

Ser riktigt bra ut ju! Få får man beställa en bild av dig sen när man har målat klart sakerna och har tid att tänka ut vad man velat ha Wink
Till överst på sidan Gå ner
Oliver.S
Snotling
Snotling
Oliver.S


Antal inlägg : 18
Registreringsdatum : 12-05-16

Photoshop och bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Photoshop och bilder   Photoshop och bilder Emptytis maj 29, 2012 8:07 pm

Tackar Smile

det hade vi nog kunnat ordna, efter nästa fredag kommer jag ha massor med tid för då har jag tagit min examen så då är jag en fri man!!!
...nån vecka i alla fall innan jag börjar jobba Razz

men fixar gärna bilder, ibland är det svårt att kommer på vad man ska göra så beställnings jobb är bara kul Smile men vet inte om jag kan leverera på allt eftersom jag fortfarande lär mig Smile
Till överst på sidan Gå ner
ogard
Admin
Admin
ogard


Antal inlägg : 66
Registreringsdatum : 12-05-19
Ålder : 38
Ort : malmö

Photoshop och bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Photoshop och bilder   Photoshop och bilder Emptyons maj 30, 2012 5:05 am

jättesnyggt oliver..

vi får ju börja använda dig till lite redigering med andra ord
Till överst på sidan Gå ner
Oliver.S
Snotling
Snotling
Oliver.S


Antal inlägg : 18
Registreringsdatum : 12-05-16

Photoshop och bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Photoshop och bilder   Photoshop och bilder Emptyons maj 30, 2012 10:20 am

Tack så mycket love Very Happy

Som sagt hjälper gärna till om ni vill ha fixat nått, så bara till att säga till så ska jag se vad jag kan fixa Smile
Till överst på sidan Gå ner
ogard
Admin
Admin
ogard


Antal inlägg : 66
Registreringsdatum : 12-05-19
Ålder : 38
Ort : malmö

Photoshop och bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Photoshop och bilder   Photoshop och bilder Emptysön jun 03, 2012 7:42 am

vi skall nog hitta något för dig att göra.. som posters till turneringar och annan reklam för föreningen kanske ??
Till överst på sidan Gå ner
ogard
Admin
Admin
ogard


Antal inlägg : 66
Registreringsdatum : 12-05-19
Ålder : 38
Ort : malmö

Photoshop och bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Photoshop och bilder   Photoshop och bilder Emptysön jun 03, 2012 7:51 am

En sak vi behöver oliver är att du gärna få komma när min phantom e helt klar och ta riktiga bilder på den så vi har något att lägga upp på olika ställen.
e det något du kan tänka dig?
Till överst på sidan Gå ner
DannyS
Grunt
Grunt
DannyS


Antal inlägg : 42
Registreringsdatum : 12-05-19

Photoshop och bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Photoshop och bilder   Photoshop och bilder Emptysön jun 03, 2012 10:17 am

Bra idé där love, det är också en rolig bit att ha som reklampelare
Till överst på sidan Gå ner
Oliver.S
Snotling
Snotling
Oliver.S


Antal inlägg : 18
Registreringsdatum : 12-05-16

Photoshop och bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Photoshop och bilder   Photoshop och bilder Emptytor jun 07, 2012 7:57 pm

Ja, sånt är ju lätt fixat. så det kan vi ordna Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Photoshop och bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Photoshop och bilder   Photoshop och bilder Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Photoshop och bilder
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Roliga bilder. GO!!!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SIT Wargaming :: Allmänt :: Allmänt-
Hoppa till: